M.Fosberg Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hei hei! Selger en utrolig fin E30 320i sedan 88 modell. Bilen har gått i spania i hele sin tid med kun en eier som har stelt og pleid den. Han har også fulgt servicen helt til 112 tusen hos en BMW forhandler i Spania, om jeg ikke husker helt feil var det til 112 tusen. Har også servicepapirene liggende i bilen. Bilen ble hentet inn til landet i mai 2010 av han jeg kjøpte den av, og han tok full tectyl behandling her i Norge. Jeg kjøpte bilen av han tidlig i aug. i 2010, og da hadde bilen gått 117 tusen. Etter at den ble min i august, har jeg påkostet bilen en god del, og jeg har kvitteringer på det meste Per dags dato har bilen kun gått 120 tusen Det er komplett skinninteriør i bilen som er helt strøkent, uansett hva man gjør så kan man ikke se slitte merker engang. Bilen har El-speil, El- vinduer, sentral-lås osv. I mitt eie ble fangerne og kanalene lakkerte fordi jeg ville ha de i samme farge som resten av bilen. De ble ikke lakkert pga rust eller noe, men kun fordi jeg selv ønsket det og syntes det så bedre ut. Bilen er rustfri, har til og med vært under bilen og sett også, og der var det null rust og se Bremseskjoldene og kalipperne ser helt nytt ut! Bilen er MEGET velholdt! Ting som er påkostet: Stort anlegg Gule lamper Sotet blinklys glass (framme) Øyelokk Senkesett (med dempere) 60/60 Borbet A hjul 16'' (sommer) Eksos Panser emblem i carbon Lakkerte fangere og kanaler Sort grill Is leppe DTM leppe som skal sitte under Is leppa Gummimatter inni bilen (stoffmatter følger med) Ønsker bud (ingen skam-bud), men er også interessert i innbytte! Kontakt meg gjerne på mobil, 400 90 491. Ikke så fryktelige bra/fine bilder av bilen, men men .. Martin Fosberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Bilder innvendig ? Og ca pris du hadde tenkt deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 bilder kan jeg ta i morgen:) tenkte meg 65000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 beklager så mye, men sliter med å få bildene inn på pc`en:( men nye bilder av bilen er tatt:) innvendig også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Her er en liten oppdatering med flere bilder Super dårlig bildekvalitet for måtte ta i bruk en arbeidslampe for å få mer lys, men det er uansett bedre enn ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 ingen som vil ha en fin e30? den ser ikke så sinnsykt fin ut på bilder men kom å se den i virkeligheten men bare og komme med bud! åpent for alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 intr i innbytte av min E36 325? + mellomlegg fra din side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Har sendt deg PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 har fått inn noen bud, men er ikke solgt enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fex Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 hva ligger budet på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 fikk et bud på torsdag, på 80! men hvor seriøst det var vet jeg ikke enda, for han har ikke ringt meg opp igjen.. men er bare og komme med bud, som sagt veit jeg ikke hvor seriøs han var.. KOM MED BUD! (alt av bud vil bli vurdert, men ikke skam bud!) for de av dere som lurer, står bilen i Oslo Martin Fosberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 ingen som tror meg at bilen har gått så lite? pr. dags dato har bilen gått 124 tusen! så kilometern er ikke tullet med, veit ikke en gang hvordan man gjør det. NULL RUST! synes det er litt snodig at det ikke er flere som er intr.! her om dagen fikk jeg en liten spekk i front ruta, langt nede så er ikke i syns feltet. ville bare melde fra, til evnt. kjøper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Syns også dette er rart. Folk maser her ukentlig om strøken E30, men ingen gidder slå til når det først dukker opp en. Hadde jeg ikke allerede hatt en fin en hadde jeg kjøpt din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Fosberg Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 hehe, ja.. nei aner ikke jeg, kan jo hende det er bildene som ikke er så veldig innbyende..? men den er veldig fin å se på med sommer hjul og is leppa på(tatt av pga. vinter.) men men, får bare vente til en som vil ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg