prebols Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Har stått noen dager nå, og når jeg skulle starte i dag putret den litt, så dauet den. Så lurer på om det kan være noe kondens i forbindelse med mildværet. Skal sjekkes i løpet av få dager. Har startet veldig fint, helt ned mot -20 og resten av tiden jeg har hatt den. 2 dørs Takluke H. feste Alarm (som virker!) 1 eier fra 1989-2009. Km stand 315 000. Reg reim er byttet etter 300 000km, står spesifisert i motorrom Toppen er byttet en gang etter år 2000 men tikker som ei klokke Delpin metallic og anthrazit stoff Ikke pen i lakken, forrige eier har flekket en del på den, men ser ikke ut som det er mye rust. Nærlys er dårlige. Jeg har brukt den frem og tilbake til jobb siden jeg kjøpte den okt 2009. Kjørt 4000km med den på 1 år. Den er eu godkjent til mars 2011 og det er skilter på den. Bilen er helt original med 14" stål på sommer og vinterdekk Meget pen innvendig! Har hatt 10 E30er nå, og denne er absolute den mest strøkne jeg har hatt innvendig. Omtrent som nytt faktisk. Tenkte meg 15 000kr for den. Bilen står i Vest-agder, ca Kr.Sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 10 tusen, henter den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunshi Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Du har PM! Ta gjerne kontakt på 95883812 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 PM sendt. Dirtydicky: Blir litt for lite desverre, jeg må jo betale årsavgift også på nesten 3000 nå :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 10 så betaler jeg årsavgiften 91623409 send en sms så ringer jeg deg i morgen vis det er aktuelt -kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Tlf nr jeg kan nå deg på? om den ikke er gal, så gir jeg 15k Tror jeg så denne hos dekkomsetning på Evje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Tlf nr jeg kan nå deg på?om den ikke er gal, så gir jeg 15k Tror jeg så denne hos dekkomsetning på Evje? Ja var oppe og kjøpte vinterdekk til min E92. sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Toppen er byttet en gang etter år 2000 men tikker som ei klokke Mener du at motoren går pent, eller mener du faktisk at den tikker som ei klokke? Fin bil, kunne gjerne tenkt meg denne selv, hvis jeg bare hadde hatt mer penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Billig for en 2 dørs facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Toppen er byttet en gang etter år 2000 men tikker som ei klokke Mener du at motoren går pent, eller mener du faktisk at den tikker som ei klokke? Fin bil, kunne gjerne tenkt meg denne selv, hvis jeg bare hadde hatt mer penger! Den tikker som ei klokke ja Tikk tikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Skrudde ut pluggene og tørket de, da startet den med en gang etterpå, men den fusker litt, så burde kanskje kjøpe nye plugger, ellers så har jeg ikke fått på alle plugghettene ordentlig. Orker ikke skru mer i regnvær!! Første mann som gir 15 000 får den. Skal teste den til butikken nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg