jarle.t Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 AutoDB-kode: 1261710 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26230215 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 felgene som står på medfølger ikke, men 18" m5 replica godkjent senket, men jeg har nye originalfjærer på bak for dette ser bedre ut, senkefjærer medfølger. svart skinn interiør simons effektpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 nettopp skiftet olje, skal også skifte tennpluggene før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 flere bilder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 skal trille bilen ut av garasjen en dag å ta flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 dette er bilder fra salgs annonsen til forrige eier det er felgene på disse bildene som medfølger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24333413 her er annonsen fra forrige eier jeg kjøpte bilen for 68.000 kjørt den hjem å tuklet med den i garasjen. bilen har ikke vært i bruk. skal ha meg E46coupe å vil bare ha bilen bort. selges med stort tap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Stort tap? 8k mindre enn du betalte + at du ikke selger med felgene som du fikk med? Få ut flere bilder så fort som mulig... Fortell gjerne om det negative på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 det er jo tap siden bilen ikke er kjørt lenger enn over fjellet og inn i garasjen. har ikke brukt bilen for å si det sånn.. det ligger bilder på den linken til finn http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24333413 har i tillegg brukt penger på nytt panser, brukt men finere i samme farge som det originale feil på bilen er valsing av hjulbuer ikke er fullført, disse må også sparkles og lakkeres. setene bør behandles da de er litt slitt. har også montert ny motorisert antenne. microbryter i førerdør som gjør at vindu senkes når døren åpnes my byttes. rele til cab er litt dårlig og må også byttes. har tatt av et par lister på skjermer som trenger ny klips.. han som har hatt bilen før meg har vært komplett idiot, men det sier seg selv nå han sa han var mer VW fan. planen min var å få denne nærmest strøken i løpet av vinteren så den var klar til sommeren. pga manglende tid har jeg ikke kommet så langt. taper minst 15.000 på denne bilen... skal ha meg E46 330CI så vil bare ha denne bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 gi bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 følger også med spoiler til bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26230215 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå