Kai-P. Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 For en måneds tid siden ble jeg påkjørt av et annet kjøretøy. Skyldspørsmålet er avklart og takst er foretatt - det eneste som gjenstår er resultatet av takseringen. Takstmannen har allerede fortalt meg at det ikke vil lønne seg å rette opp bilen da skadene er ganske omfattende, så jeg må da eventuelt ta stilling til om jeg vil ha et kontantoppgjør basert på kondemnering av bil eller ikke. Jeg har mer eller mindre bestemt meg for at jeg ikke ønsker å bruke mye tid og energi på å sette i stand bilen. Er det noe poeng i å sette bilen til salgs som delebil/rep.objekt - eventuelt selge den i deler? Hva ville dere gjort? Alle tips er velkomne. Info om bilen finnes i denne tråden. Her er bilder av skadene:
Wolfeh Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Ta penga hvis du får en del tipper det er rundt 20k? Så kan du jo evt selge den i deler.
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Har nå blitt enig med takstmann om oppgjør, det resulterer i at jeg beholder bilen og setter den til salgs. Tråden kan godt stenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå