lomiss Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 godt nytt år. klarte å fylle bensin på min 330diesel 2000 model. så kjørte jeg noen hundre meter så stoppa bilen så kom det opp et gult lys, dde er lyset beskrevet med. er dette noe farlig? kan noen gi meg noen tips med hva som bør gjøres og hvorfor det lyset eventuelt betyr. fylte kun 5 liter bensin å det var ca 15 liter diesel igjen på tanken. dårlig start på året!!!!!!!!!!!!! takker for alle tilbakemellinger:)
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 fyllte du opp noe diesel etterpå da? det du skulle gjort var å fylt full tank med diesel.. så hadde det nok gått fint..
lomiss Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 fyllte du opp noe diesel etterpå da? det du skulle gjort var å fylt full tank med diesel.. så hadde det nok gått fint.. jeg har satt bilen fra mg og ikke gjort noen ting. prøvde å kjinne men ingenting skjer. tenkte å ringe verksted imorgen å høre om de må tappe ud drivstoffer og blåse rent. jeg fikk opp det gule dde lyset også når dette skjedde:S
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 du skulle ALDRI ha starta opp etter du fyllte bensin. det er en regel du helt sikkert lærer nå. for det blir nok sikkert dyrt.. jeg veit ikke hva som kan ha skjedd men
bmwkizn Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Hmm..Hørtes surt ut..Regner med at dieselpumpen din har tatt kvelden.
lomiss Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 ja jeg vet har hatt bilen en uke så er ikke vant til diesel så det var en skillelig surr miss inn i det nye året:S
BD Racing Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Slapp av, lett prosedyre Vi får inn flere biler i uka som har feil fyllt Er gjort på noen timer på verksted
BD Racing Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 men dem har vell ikke starta opp etterpå ? Jo, flere som kjører til verkstedet også Utrolig hva folk får til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå