BMW74 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hei, Jeg har E34 som slitte med alarm med sentral låsen. Den virker når kun på sjåfør siden, men alle andre passasjer side må jeg bruker manuelt? Hva kan ha skjedd? Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW74 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hei, Er det ingen som har kjenskap til denne problemstilling? Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW74 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hei, Jeg glemte å si at bagasjerommet fungere i samsvar med sentrallåsen, men ikke passasjer sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW74 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hei, Jeg klarte å løse problemer med sentrallås ved å bruker manuell nøkkel opp/ned på passasje side. Låsen har rett å slett bare "kilt seg". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå