gkw89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 bilen er bygd for drifting, og har nå ikke motor og gir, men mulig det blir satt inn no annet så lenge.... selges komplett, med bur, stoler, belter og div... PM her eller Tlf: 40221391, bilen står i nittedal, akershus Prosjekttråd: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=120920 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Pris på bilen? Du har ikke tilfeldigvis grenrøra til v8n og girkassa/m clutch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 har ikke motor og gir nei, men er ikke sikker på om jeg vil selge eller ikke, så veit jeg heller ikke hva no sånt er verdt. så her er det bud som gjelder... så får vi ta det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Har s62 med motorfester som passer rett i e30, med eller uten modifikasjoner. Kommer an på hvor langt bak du vil ha motoren. Tenkte å selge denne motoren visst du kansje er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 kanskje det ja! mye snakker vi om? evt svar på pm, så blir det ikke så mye shit her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 40k inkl alt jeg har, komplett motor med alt. Ny clutch, girkasse veldig tight og fin. Hjerne, ledningsnett etc. ECU, elektronisk gass spjeld, tenning m nøkkel osv. Har motorlabber som gjør at den passer rett i e30, har også motorfester til dette. Har og oljeadpter som passer rett på, siden orginale oljen går gjennom originale motorlabben til oljekjøleren. Har og diversen annet som hører med. Ny vannpumpe og ny racetermostat som åpner ved 65grader ( kan medfølge). Steffen Dybdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
negativ Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 solgt??pm meg om pris er veldig intrissert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 er ikke det nei litt sent svar kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Er de k-sport coiloversa til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 er ikke det gitt... akkurat fått alt rundt der på plass, så nå blir alt som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 er ikke det gitt... akkurat fått alt rundt der på plass, så nå blir alt som det er Ok Skulle hilse fra therese forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 aha, det er deg ja! tøft... skal ikke selge bilen alllikevel nå... klarer faen ikke, så får heller gjøre den ferdig... hils tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Blir bra det vettu Har ikke helt fulgt med jeg, men var det motor som streika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 ja 3 høl i blokka, 2 knekte råder, bøyde ventiler, sånn grovt... men er ny motor nå, så blir snart kjøring igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Massivt!!!! Morro da håper på kjøring til sommern igjen jeg også med e30`en min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå