Morty999 Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 noen som veit om disse passer overens? og skulle hatt litt info om specs på kammer i m88 s38b36 s38b38 hvem er best å bruke i m88? g hvor kan jeg event få tak i kvassere kammer til m88'n ?
TurboLag Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 s38-kammer passer ikke i m88 pga m88 har 1mm mindre basesirkel.. (fikk ikke sove, googla etter nyttig og unyttig informasjon i natt ) M88/3 264 degree 10.7mm lift S38B35 248 degree 10.3mm lift S38B36 264 degree 10.7mm lift S38B38 264 degree 10.7mm lift M88-kammer kan brukes i en s38-motor med litt mods, men ikke omvendt. Passer ikke pga en mindre ventilløfter på M88 etter hva jeg kan forstå.. Kilde: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=20 ... sc&start=0
Morty999 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 aha,, da blei jeg litt klokere hehe. var no drit.. jeg som hadde lyst på kvassere kammer. men får vell leite mer da.
2000Touring Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Om målet er kvassere kammer, og originalkammene kan brukes - kan de slipes om. Jeg har sendt kammen på min Tii-motor til sliping hos KM Cams, på Hemnes. Jeg betaler 1600,- for å få slipt om min M10-motorkam fra 264 til 284 grader. På den kammen kan de øke til max 292 grader. Mulig de har kammene du trenger også(?) Gjorde det sammen med en annen M10-motor jeg hadde, og det fungerte veldig bra.
Morty999 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 jeg er klar over det. men har ikke lyst å ødelegge di som er org. pga org motorstyringa og alt sånt. så vil jeg tra vare på alle org deler
TurboLag Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 slipe ned basesirkel på s38-kammer kanskje? minimum 1mm da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå