Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit om disse passer overens?

og skulle hatt litt info om specs på kammer i

m88

s38b36

s38b38

hvem er best å bruke i m88?

g hvor kan jeg event få tak i kvassere kammer til m88'n ?

Skrevet

s38-kammer passer ikke i m88 pga m88 har 1mm mindre basesirkel.. (fikk ikke sove, googla etter nyttig og unyttig informasjon i natt :P )

M88/3 264 degree 10.7mm lift

S38B35 248 degree 10.3mm lift

S38B36 264 degree 10.7mm lift

S38B38 264 degree 10.7mm lift

M88-kammer kan brukes i en s38-motor med litt mods, men ikke omvendt. Passer ikke pga en mindre ventilløfter på M88 etter hva jeg kan forstå..

Kilde: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=20 ... sc&start=0

Skrevet

aha,, da blei jeg litt klokere :P hehe. var no drit.. jeg som hadde lyst på kvassere kammer. :( men får vell leite mer da.

Skrevet

Om målet er kvassere kammer, og originalkammene kan brukes - kan de slipes om. Jeg har sendt kammen på min Tii-motor til sliping hos KM Cams, på Hemnes.

Jeg betaler 1600,- for å få slipt om min M10-motorkam fra 264 til 284 grader. På den kammen kan de øke til max 292 grader. Mulig de har kammene du trenger også(?)

Gjorde det sammen med en annen M10-motor jeg hadde, og det fungerte veldig bra.

Skrevet

jeg er klar over det. men har ikke lyst å ødelegge di som er org. pga org motorstyringa og alt sånt. så vil jeg tra vare på alle org deler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...