|Ole| Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Selger ein Opel Astra F 2 liter 16v. ( 1995 ) Første gang registrert i Norge i 2001. Bilen har lite rust, gule justerbare koni rundt heile bilen, er no justert på det hardaste og det er nesten for stivt, det som er av flesk på kroppen sprette alle veier Bilen går ganske godt og det er stor glede i å kjøre den. Mangler: Er ikkje skilt på den Skyldig årsavgift fra 2010 Må på Eu no i Januar, trur ikkje det skal vere nokke problem og få den igjennom. Veit egentlig ikkje så mykje meir om bilen siden eg nettop har kjøpt den og nesten ikkje har brukt den Salg grunnet kjøp av bakhjulstrekk GJE BUD
|Ole| Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Selger ein Opel Astra F 2 liter 16v. ( 1995 )Første gang registrert i Norge i 2001. Bilen har lite rust, gule justerbare koni rundt heile bilen, er no justert på det hardaste og det er nesten for stivt, det som er av flesk på kroppen sprette alle veier Bilen går ganske godt og det er stor glede i å kjøre den. Mangler: Er ikkje skilt på den Skyldig årsavgift fra 2010 Må på Eu no i Januar, trur ikkje det skal vere nokke problem og få den igjennom. Mangler og bakrute og litt lakk på bakluka... Veit egentlig ikkje så mykje meir om bilen siden eg nettop har kjøpt den og nesten ikkje har brukt den Salg grunnet kjøp av bakhjulstrekk GJE BUD
Bambo Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 ser du for deg en ca pris slik att jeg slipper komme med ett skambud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå