tic`n Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Har en e36 touring som jeg plukker litt deler fra. Flere bilder utover... Skal ha karossdeler selv, men spør gjerne etter smådeler. Da er motoren solgt. Har enda kassa til den. Getrag 226 står det på den. Bilder lenger ned. Kassa er relativt svart etter at toppakningen på motoren var gått.. Airbagsensor(et feste ødelagt) 300kr Har plukket en annen motor i deler, spør etter deler.. 700kr for Getrag 225 kasse. 700kr for Getrag 226 kasse. Dørtrekk i skinn med airbag foran. Trenger litt pleie. 800kr Er intr i bytte på sports-ratt med boss til e36,m3/m-teck front(trenger ikke være 100% hel eller strøken), OneBlock lykter,M3 speil eller sorte baklykter til e36 Touring
tic`n Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Litt av deler er vel: Dynamo,Starter,Servo,AC,Sitter også et senkesett av ukjent merke på denne. Motoren kan eventuelt selges som billig delemotor..
tic`n Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Hadde håp om at det kunne være verdt mer enn det. Hvis ikke hadde jeg planer om å sende det til salmaker selv å ordne det.
tic`n Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 Ser inne på Koed selges kun airbag'n for 2516kr. Så hadde håpet 1000kr+frakt for hele rattet. Eventuelt bytte i "gt" ratt med boss til e36
tic`n Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Har nå også en 320 delemotor til med girkasse. Stammer fra en sedan en kamerat av meg byttet i bilen sin da den ikke fungerte helt etter topppakningsbytte...
tic`n Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 No bilder av delemotor og kasse. Sitter ihvertfall brukbar starter og dynamo på den.. Ledningsnettet er klippet et sted på den, men vet ikke hva som er borte. Er også slitt av en jodingsledning. Dårlige mobilbilder..
TMarki Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Sendte deg pm men ligger enda i utboksen så skriver det her og jeg tar grøftelysene hvis de ikke har sprekker og passer e36 sedan =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå