jonr- Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg har lest en god del på nettet om disse bilene, men syns det kan være greit å sjekke andres synspunkter. Er det noe jeg absolutt burde ha med av utstyr? Er det noe jeg burde passe på mtp. service/tilbakekalling/barnesykdommer etc? Andre nyttige tips? Det er jo tross alt en dyr "investering" ... Jeg har funnet ut at EDC - Elektroniske dempere og gjerne M-Drive er "utstyret" som skiller seg ut. EDC er et must, sammen med carbontaket (dvs IKKE takluke). M-Drive høres bare sinnsykt morsomt ut, men det er ingen nødvendighet. Av farge så ønsker jeg i utgangspunktet mørke grå. Vil ha manuell kasse denne gangen. Nå er det ikke mange alternativene som ligger ute til salgs, men kanskje noen vet om en venn/bekjent/nabo som skal selge sin? Sist bilkjøp, så sleit jeg i over 1 år før jeg endelig fant det eksemplaret jeg ville ha. Denne gangen vil jeg gjerne at ting skal gå litt fortere:p Forsikring og lånebevis ligger klart, så nå er det bare å få solgt nåværende bil - og vips så skal jeg bo i bilen 1 uke eller 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 og vips så skal jeg bo i bilen 1 år eller 2 Grattis og lykke til med kjøp av drømmebil nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Bra det er noen som kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Åh! Tenk om Men, kjenner desverre ingen som har for salg da men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Er jo ikke flust med e92m3 og hvertfall ikke av de som er til salgs. Et spurte i tilfelle-man vet jo aldri;). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Rått at du går for en slik drømmebil, og samtidig ha en sånn vanvttig skattemoral (vanvittig!! ) Skal du ha de råeste utgavene er nok Tyskland stedet å lete, eller Sverige. Det pusekjøres iallefall en E92 M3 på Gjøvik fra tid til annen, en eldre dame som kjører. Mener bestemt at den bilen er til salgs gjennom Sulland Gjøvik. Mener jeg så et prospekt da jeg var innom sist gang. Vet også at det lusker en sort E92 M3 i Elverum/Løten området. BR skilter, 20" felger og ÆSS kompressorkit. Klarer ikke å huske etternavnet på vedkommende, men han bodde som sagt i området. Du kan høre rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Sjekk facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Svart e92 m3 i Elverum /løten området?? Vet en med ess og svenske skilter .som går her iblant. Syns det var veldig rart at jeg ikke har sett eller hørt om den da jeg selv bor i "området". Klarer du finne ut av navnet på eier,så kanskje jeg får prøvesitte med ess presse.. (ess hører jo med:p) Noen som har hørt om den svarte i området løten/elverum/Hamar ? Den grå har jeg prøvekjørt. Er til salgs i Gjøvik,men den mangler edc og Carbontak. Men ellers et herlig stykke bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Den har brunt skinninteriør så burde være enkel å få øye på. Snakket med fyren en sen natt på Bast. Det sto en liten sticker på venstre bakrute, var nok for noe firma han jobba for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Den har brunt skinninteriør så burde være enkel å få øye på. Snakket med fyren en sen natt på Bast. Det sto en liten sticker på venstre bakrute, var nok for noe firma han jobba for. Den eieren vil jeg veldig gjerne komme i kontakt med:) vært morro med en sittepåtur. Og hva mente du med "Rått at du går for en slik drømmebil, og samtidig ha en sånn vanvttig skattemoral (vanvittig!! )" sier du jeg er glad i norske avgifter og hvor fikk du isåfall det fra? det var vel heller ironisk? man får ikke gjort noe med de 50-60% staten skal ha for denne bilen uansett.. :/ hauuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg mener at hvis du betaler 800k for en M3 så vil 500k av dem være i lomma på Jens og Kristin (selvfølgelig er det første eier som fysisk har gjort den transaksjonen, men du 'betaler' enda for den) Jeg handler kun biler som verdien er så lav at det er minimalt hvor mye jeg betaler for som "ikke" er ren bilverdi. Der bilen er så billig at det er verdt å handle den kun pga av bilens "verdi" (vanskelig å forklare..) Jeg klarer ikke å sponse staten mer enn nødvendig. Det var ille nok å kjøpe 100L bensin til 13.75kr/L i sta. Tenk på at bare 1/3 av de kronene faktisk går tilbake til de som solgte bensinen og resten... til... Så jeg sier du har en (vanvittig) god skattemoral. Og skulle skattemyndighetene noengang starte etterforskning av deg så skal du bare vise dem at du er eier av en M3 som i seg selv har finansiert hele årslønnen til den aktuelle saksbehandler Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, alle som kjøper dyre sportsbiler i Norge burde fått diplom av Staten. Tenk så mange liv de redder. Eller dvs, så mange asylsøkere de finansierer og operahus de vedlikeholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Blir moro og se deg spinne rundt i E92 M3 ja får vel show til sommern vi da jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 E92 M3 med presse bør vel gå respektabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg mener at hvis du betaler 800k for en M3 så vil 500k av dem være i lomma på Jens og Kristin (selvfølgelig er det første eier som fysisk har gjort den transaksjonen, men du 'betaler' enda for den) Jeg handler kun biler som verdien er så lav at det er minimalt hvor mye jeg betaler for som "ikke" er ren bilverdi. Der bilen er så billig at det er verdt å handle den kun pga av bilens "verdi" (vanskelig å forklare..) Jeg klarer ikke å sponse staten mer enn nødvendig. Det var ille nok å kjøpe 100L bensin til 13.75kr/L i sta. Tenk på at bare 1/3 av de kronene faktisk går tilbake til de som solgte bensinen og resten... til... Så jeg sier du har en (vanvittig) god skattemoral. Og skulle skattemyndighetene noengang starte etterforskning av deg så skal du bare vise dem at du er eier av en M3 som i seg selv har finansiert hele årslønnen til den aktuelle saksbehandler Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, alle som kjøper dyre sportsbiler i Norge burde fått diplom av Staten. Tenk så mange liv de redder. Eller dvs, så mange asylsøkere de finansierer og operahus de vedlikeholder. Hehe.. Vi deler samme nok samme syn. Det er vel ingen politikere i Norge som har bil som hobby..Og om de finnes, så har de hvertfall ikke fått igjennom noe som helst av "vettuge" endringer. Jeg betalte lenge 50% skatt av lønna, helt til jeg kjøpte bolig, så jeg har også kjent på frustrasjonen din Ble forøvrig også irritert da jeg fylte full tank på 520'n igår.. Mener jeg betalte nesten 1000kr.... Nei,, nå snakker vi om noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Eller hva med å gå over til 5'er? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... levant_ads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå