manta-a Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Oki.Veit att det e en møkkajobb.Men lite sperra te tds og finn på markedet.Prøvd og under og sje ka utveksling det va på den,men e tecktylert rimeli nylig føre æ kjøpt den tydlivis,så en lite blekkskilt og prøvd og skrap av,men fikk ikke te og sje noe..Får prøve og få den på en bukk en dag og sjå.Men må jo værra nån i trheims omerådet som kan de diffan her=)
Pelton Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Originalt er den 2,64 etter hva jeg kan finne ut. 3,15 anbefales visst.
bmw520 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 At det er 2,64 har jeg alt skrevet tidligere, og det er riktig, både fordi det står på begge mine differ og at det er oppgitt av bmw
bmw520 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Oki.Veit att det e en møkkajobb.Men lite sperra te tds og finn på markedet.Prøvd og under og sje ka utveksling det va på den,men e tecktylert rimeli nylig føre æ kjøpt den tydlivis,så en lite blekkskilt og prøvd og skrap av,men fikk ikke te og sje noe..Får prøve og få den på en bukk en dag og sjå.Men må jo værra nån i trheims omerådet som kan de diffan her=) Du er dessverre helt nødt til å finne utvekslingen på diffen din for å være helt sikker, ellers blir det bare speklasjoner. dette kan være litt vondt å finne, men det det er der
Azeton Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 http://members.dodo.com.au/~wawawa/e30index.htm Sammenlign litt der, Er det Diff fra 520 med sperre er det enten, 3.46 eller 3.64. For meg virker som det er 3.46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå