EndreM Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Har et tilnærmet strøkent vaderinteriør til salgs, da det ligger i veien. Planen var å putte det i E30'n, men mangel på braketter, og mangel på tid har hindret meg til nå. Får ikke fikset det før våren setter inn, så lufter interessen for det her. - Ingen hull eller rifter - Varmeseter - Manuelle - Coupè selvsagt Fargen er noe spesiell, men passer nok veldig bra i svart eller hvit bil. Om fargen ikke står til smaken din, selger Dynamix Dyes en fantastisk skinnfarge som man kan bruke til å farge skinnet slik at det blir BMW-svart. De har andre farger også, vet ikke hvordan det er å farge mørkerød lysere, men det er forsåvidt ikke mitt problem heller. Jeg deler ikke opp. Kan selvfølgelig selge KUN forsetene for 8 000 også. Bildene er tatt av forrige eier. De ser mye bedre ut i virkeligheten, og etter bildene ble tatt har de fått seg en grundig Swissvax skinnbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Et bra salgstriks er å ta bilder av setene nå. For disse så ikke mye strøkne ut sånn ved første øyekast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Skulle meldt deg på The Apprentice du! GL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Skulle meldt deg på The Apprentice du! GL! Meg du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 5000,- kan hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvordan kan du kalle dette tilnærmet strøkent??? Ser jo totalt utslitt ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinbmwmkiller Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 hvor mye for alt sammen ? dørpanlere bak og forran. seter forran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Interiøret er nå montert i nye eier sin bil! Takk for alle de gode ordene, sutrekopper. Tror kjøper ble fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Vil bare si et par ord her til dere som slenger med leppa, dette interiøret var MEGET pent for å si det slik. Selger er en hyggelig og hjelpsom fyr, så eg kunne ikke vert mer fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Interiøret er nå montert i nye eier sin bil! Takk for alle de gode ordene, sutrekopper. Tror kjøper ble fornøyd Åh, han ble nok fornøyd nå jah Nå mangler han kun den 2.8literen som skal nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå