Commander Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Bilen min (2009 X5) har tilkobling for Ipod via USB og AUX i midtkonsoll. Hadde tidligere en Ipod Nano, og den fungerte med kun USB kabel. Fikk tidvis problemer med at det ikke gikk å få kontakt med Ipod fra bilens system. Hadde bilen inne til førstegangs service og fikk bl.a. oppdatert software. påpekte problemet, og fikk bilen i retur etter service med melding om at verkstedets Ipod virket helt fint i bilen. Min Ipod Nano fungerte nå ikke i det hele tatt, så jeg regnet med at det var noe galt med den. Har anskaffet en ny Ipod (touch) og koblet denne til, men får ikke kontakt uten at den slås av og på. Da oppdages den av bilen, men kun som USB enhet som ikke er kompatibel. Har i dag hatt to mekanikere fra BMW som har forsøkt med en ny y-plugg (både USB og AUX) uten å få dette til. Planlegger å levere inn bilen til verksted for feilsøking, de snakker også om ny software oppdatering, selv om bilen fikk dette for en mnd siden av BMW verksted. Er det andre som har vært borte i liknende problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå