Gå til innhold

316D, står lenge hos forhandler ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og godt nyttår til alle. Har kikket rundt her og bestemte meg for å prøve meg med noen enkle spørsmål. Håper noen kan bære over med begynner spørsmålene.

Har en Passat stasjonsvogn som jeg vurderer å bytte ut. Ungene er store og etter 185', så sniker nok vedlikeholdet seg på.

Ønsker meg en sedan denne gangen. Kikker igjennom finn.no for aktuelt geografisk området.

Denner 316D har kommet opp siden jeg begynte å kikke ifjor høst.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25850162

Da lurer jeg på om den mangler noen opplagt på utstyret, siden den ikke blir solgt ? Ikke skinn og automat, men det er vel ikke must for å flytte bilene i denne prisklassen ? Er det litt tregt markdet for denne typen biler ?

Er det allerede planlagt facelift/oppgradering av 3'serien denne vinteren ? Vil jo være med å påvirke prisen.

Håper noen kan ta seg bryet med å synes litt om denne.

På forhånd takk

Skrevet
Koster 2011 modellen med samme utstyr så mye mer da?

Takk for svar

Det er kanskje der det ligger. Kjørte kjapt igjennom konfiguratoren på bmw og 2011 kom ut med 365', med comfortpakke og business navigasjon. (Mulig jeg ikke fikk med noe småtteri, men burde være i skuddhold ihverfall)

Skrevet

har en fin 07 318d M-sport touring her til 299 :)

gått 48tkm, lessa med m pakke, navi pro, sportsseter i alcantara, pdc, bi xenon, bluetooth, 18" nye sommer, 17" nye vinter..

Skrevet

gått 48tkm, lessa med m pakke, navi pro, sportsseter i alcantara, pdc, bi xenon, bluetooth, 18" nye sommer, 17" nye vinter..

:D

Ligger den på finn ? Blir kanskje litt for sportselig for meg. Ønsker noe å cruise komfortablet avgårde med, sammen med "kone-mor".

( Helt ærlig så ønsker jeg også noe nyere, selv om det var hyggelig kilometerstand).

Skrevet

:D

Ligger den på finn ? Blir kanskje litt for sportselig for meg. Ønsker noe å cruise komfortablet avgårde med, sammen med "kone-mor".

( Helt ærlig så ønsker jeg også noe nyere, selv om det var hyggelig kilometerstand).

Komforten er ganske så lik. M understellet gjør den litt fastere..

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26149553

Skrevet

De fleste her inne vil vel kommentere at den mangler sportsseter. Ellers var bilen rimelig bra utstyrt.

Prisen var noe høy ja, tatt i betrakning at de ikke koster så mye ekstra å bestille ny. Får jo gjerne litt rabatt på i forhold til BMW-kalkulatoren på nettet. Men så kommer ofte vinterhjul i tillegg da som spiser opp rabatten.

"Alle" forhandlere forventer at du skal prute på prisen, så det er lov å prøve seg med et bud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...