Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Bakstilling er kjørt par mil med etter renovering, sveist og forsterka. -K-sport coilovers -nye powerflexforinger -nye hjullagre -nye spindler fra M3 -nye bremseskjold -M3 stikkakslinger -325 stabstag -Mangler kun bremser og skiver fra og bli komplett.. bremser fra 320-325-m3 passer rett på Forstilling er det E36 M3 3.2 fjærbein med k-sport coilovers. -E36 M3 3.2 bremser og skiver -Excentriske powerflexforinger for å få rett hjulvinkel med 3.2 bærearmer -E36 M3 3.2 bærearm (Mangler en) -325 stabstag Kom med bud.
Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Bakre dempertårn må vell forsterkes? Om du skal ha fulle baksetet i folk så vil det sikkert være lurt å forsterke det på en eller annen måte, men om det skal brukes på banebil som jeg hadde tenkt er det ingen vits i så lenge ikke dempertårnet er angrepet av rust da..
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Passer forstillingen/fjærbein rett på E30? Er alt dette kun å montere, eller må det tilpasses når det skal monteres på bil? Ser det mangler en bærearm, hva ligger dette på i pris? Jeg kan også bruke mine bremser fra 86mod 325i? Beklager hvis dette er litt "dumme" spørsmål, men har ingen erfaring med slikt understell på E30, så må spørre. Ser du skriver bud, men har du en prisidé? Jeg har ingen aning på hva alt dette koster å lage/kjøpe inn, derfor hadde det vært kjekt med en liten ledetråd. Mhv Jørgen Lie EDIT: Endret grunnet skrivefeil.
Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Passer forstillingen/fjærbein rett på E30? Er alt dette kun å montere, eller må det tilpasses når det skal monteres på bil? Ser det mangler en bærearm, hva ligger dette på i pris? Jeg kan også bruke mine bremser fra 86mod 325i? Beklager hvis dette er litt "dumme" spørsmål, men har ingen erfaring med slikt understell på E30, så må spørre. Ser du skriver bud, men har du en prisidé? Jeg har ingen aning på hva alt dette koster å lage/kjøpe inn, derfor hadde det vært kjekt med en liten ledetråd. Mhv Jørgen Lie EDIT: Endret grunnet skrivefeil. Er ingen domme sprøsmål her Forstillingen passer rett på ja, en ny bærearm som mangler koster rundt 1000kr da blir det helt komplett bare til å smekke på. Vil da anbefale en hjulstillingskontroll etterpå og alt kan justeres, er også camber justering på k-sport coiloversene fremme. Vet ikke om du mente om du kan bruke 325 bremsene dine bak eller fremme? Men du kan ikke bruke de fremme siden der passer kun bremser for E36 M3. Men bak så kan du sette på 325 bremsene dine ja. Ang. pris så vet jeg ikke helt.. har kosta meg ca. 20.000 selv så må nå iallefall kunne få halvparten. Å bygge om 5-bolts til E30 er populært og tror nok ikke det skal være noe problem å få solgt dette.
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hehe, bra! Okei.. Riktig.. Hjulstillingskontroll er vel en selvfølge.. Nei mente bak ja, og da så klart med andre skiver, siden mine har 4 hull Men foran ser det ut til at alt er med, både skiver og calipere.? Hvordan er det å montere dette i forhold til PKK/EU-kontroll da, mtp de forsterkningene du har laget på bakstillinga der? Vil det være noe problem tror du? E30`n min er ikke, og kommer aldri til å bli noen banebil, så er avhengig av skilter. Grunnen til at ombygging er aktuelt for min del er rett og slett for å ha større utvalg i felger. Forresten, vil det være noe forskjell i innpress etter dette?
Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Vil egentlig ikke anbefale dette til noe annet enn banebil siden K-sport er så stivt og du misterså og si all komfort på veg, dessuten er det heller ikke tüv på det.
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Komfort på våre veier på Nord-vestlandet er et fremmedord, så er i grunnen ikke det jeg er ute etter. Ute etter noe som er stivt og justerbart, slik at jeg kan komme lengst mulig ned uten at det ser stygt ut, eller subber. Bilen blir nok kun brukt til treff og søndagsturer etterhvert uansett. Det med Tüv er vel kanskje litt værre... Skal tenke litt på dette jeg. Vi bruker å være en del på Karmøy i forbindelse med båten jeg jobber på, så jeg har jo faktisk anledning til å hente det om jeg går for denne løsningen!
ehrnst Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 For å gi en pekepinn på pris så solgte jeg e36 framstilling med 3.2 armer og z3 bakstilling for 8k. Da var alt orginalt Det var ingen upris synes jeg.
Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 For å gi en pekepinn på pris så solgte jeg e36 framstilling med 3.2 armer og z3 bakstilling for 8k. Da var alt orginaltDet var ingen upris synes jeg. Er en fin fin pris det ja. Nå forlanger jeg ikke gull heller for dette, men må komme på det er mye nytt også
Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Komfort på våre veier på Nord-vestlandet er et fremmedord, så er i grunnen ikke det jeg er ute etter. Ute etter noe som er stivt og justerbart, slik at jeg kan komme lengst mulig ned uten at det ser stygt ut, eller subber. Bilen blir nok kun brukt til treff og søndagsturer etterhvert uansett. Det med Tüv er vel kanskje litt værre... Skal tenke litt på dette jeg. Vi bruker å være en del på Karmøy i forbindelse med båten jeg jobber på, så jeg har jo faktisk anledning til å hente det om jeg går for denne løsningen! Ja, tenkt på det du Når jeg hadde det montert så fikk jeg senka den perfekt og det var fremdeles MYE å gå på. Er ca 20cm og gå på opp og ned.
endre88 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 hmm passer den typen coilover bak på e30 uten og sveise om då ? eg e int i dette her men ka pris ser du for deg ? eg kan også hente
Rayman Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 hmm passer den typen coilover bak på e30 uten og sveise om då ? eg e int i dette her men ka pris ser du for deg ? eg kan også hente Ja, de passer uten å sveise, men måtte dunke litt me slegge på eit lite område det var alt. Vurderer bud over 10.000,-
Anbefalte innlegg