moory Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hei, jeg har en 528 1997 e39. med orginale xenon i kjørelysa, men når jeg starter bilen, blir det ingen høyde justering, de lyser så og si bare 5-6meter framfør bilen, hvor kan feilen ligge?
Leo Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Ikke helt sikker:) Jeg hadde samme feil på min E61, der var det kun grunnjustering av lyktene som skulle til. Ble gjort hos GS (EMM sport) i Trondheim. Det tok dem 20 min.....
todleif Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Er antakligt ein føler som er problemet. Er vel ein ved bakakselen
Muztang289 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 På E38'n min sitter det 2 følere, en på forstilling og en på bakstilling, du ser en spesiell arm som sitter der om du gjekker opp bilen.. Den bak har knekt hos meg, så må kjøpe ny.. Har ikke tenkt over det om den justerer lyset nå, eller ikke.. Men jeg kan justere høyden på lysa selv også, kan du det?
Olav_64 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 På min Touring sviktet justeringen på venstre side. Koblet fra kontaktene på begge lyktene og plugget dem inn igjen, siden har justeringen virket. Symptomer: begge lyktene gikk ned etter oppstart, den venstre bare så vidt. Etterpå gikk den såvidt litt opp igjen, lyste kanskje 8 m. På min bil er det en sensor høyre foran. Luftfjæring bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå