FirstPrice Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hei Grunnet ganske så dyre nye studier, så har jeg ikke noe annet valg enn å selge. Megasquirt II V3 + Stimulator, ferdig loddet, med 12" lange isolerte kabler som er godt merket med skrift og farge hvor de skal være, IAT sensor,CLT-sensor, datakabel, GM TPS giver, og to sveise-bunger til å feste sensorene der du måtte ønske + koblingskjema til alt. Alt er nytt! Alt er HELT nytt, ikke brukt. Alt ligger i esker(!) Kan sendes som kjøper vil, eller møtes. MS II V3 tilsalgs : 4500kr. Kan nås på mobil, mail, msn, facebook. Stian Løkkeberg Theresesgate 7b, 0358 Oslo 91663646 jvvlo12@hotamil.com
FirstPrice Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Dere får heller si ifra om dere vil ha noen bilder.. Dette er jo nytt, å jeg antar dere vet hvordan ting ser ut uansett, men for sikkerhetsskyld, så bare si ifra = )
FirstPrice Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 MS-et kom ferdig loddet fra Usa, å jeg bestilte med Simulatoren også, å den fungerer som den skal. Orginal Map-sensor på 2,5bar.
FirstPrice Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Jeg bumper denne om det er lov. Billig og nytt megasquirt med alt included.
tonyku Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Plug and play på orginalt stikket til ECU på en Bmw f.eks? Elller må man klippe å lime selv?
FirstPrice Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Nei, dette er klipp og lim, da jeg ikke ville forholde meg til ett styresystem. Megasquirtet er fortsatt tilsalgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå