PM.Hagadøkken Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Heisann! Driver å styrer på med et lite prosjekt, derfor så lurer jeg på om det er noen som vet om man får ekstern termostat? Altså en slangemontert termostat / termostathus, som man bare monterer mellom 2 slanger? eller om det finnes noen biler med dette?? Mvh. Pål Marius Hagadokken
arntfinn Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 er litt usikker på hva du spør om, men jeg har slangemontert termostat til den elektriske kjølevifta på min 323. dette kjøpte jeg på biltema.. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... jolevifte/
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Er ikke helt denne jeg er ute etter Det jeg er ute etter er en slangemontert termostat, akkurat som slike som sitter på kjølesystemet på alle biler, men en som er slangemontert. Altså ikke en termostat som sitter i et termostathus på motoren, men en som du kan koble rett inn på slangene, uten å måtte være i kontakt med motoren
Olav_64 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Dette er originalmontert på øvre kjøleslange på Renault 12, du kan jo prøve den muligheten
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Dette er originalmontert på øvre kjøleslange på Renault 12, du kan jo prøve den muligheten Hvis det stemmer, er det absolutt en mulighet:-) Takk for svar:-)
Olav_64 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Bare hyggelig. Tror denne bør passe https://www.rapidcarparts.co.uk/quinton ... 47891.html Var først redd jeg huska feil, for bilen hadde også slangemontert motorvarmer. Men som du ser i linken kan den termostaten fint stå i en slange, så nær motoren som mulig da. Og riktig vei Klikk på linkene i linken, så får du opp kryssreferanser til andre merker og produsenter. Edit: Jeg kikket på hjemmesiden din; du vet nok bak fram på en termostat
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 Der er hva jeg er ute etter ja! da skal vi nok få snekret sammen noe her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå