tj e90 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hei, i vår kjøpte jeg en E90 316I m-sport og er rimelig fornøyd med bilen bortsett ifra at det er liten N45 motor. Lurte på om noen av dere visste om greie måter å øke effekten på denne motoren. Snakker ikke om å blodtrimme, men en liten effektøkning så jeg faktisk kjenner at jeg gir gass hadde vært greit.
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Tror nok ikke det er verd ei krone å koste på effektøkning på denne bilen dessverre... Kan jo alltids montere sportsfilter e.l, men kommer ikke til å merke det uansett. Skal du til med noe mere kan jo chip være et alternativ, meeeen, fortsatt redd for at det kommer til å bli så liten økning at det ikke er verd pengene.. Neste steg etter dette så må du vel bytte ut komponenter i motor, noe som koster enda mere, og smaker mer enn det koster mtp utgangspunktet ditt.
aottesen Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Er vel bare software som skiller x16i og x18i, for å få den avgiftsvennlig for vesle Noreg. Ser de tar ut ca. 135 hk med remap (LINK).
JSR Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Den billigste måten å øke effekten er å bytte i en lik bil med større motor. Jeg har en med 170hk N43 motor, den går greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå