Lassen90 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Stilt om dagene Fredrik! Noe nytt eller vente du fremdeles på at et verksteds kal gå over bilen?
fdl Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Går sakte men sikkert fremover Har lakkert navet på bremseskivene og kallippere. Har også tectylert litt på understellet. Har også polert bilen. Ble bra syntes jeg, men har desverre ikke noen gode ferdig bilder. Det kommer senere. Legger ved noen bilder jeg tok underveis i poleringa.
fdl Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Skal du selgje den no ? Nja, var vel mest for å sjekke interessen
fdl Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Jada, det kommer en oppdatering med noen bilder om noen dager... Kan nevne noe av det som er gjort i løpet av vinteren: Demontert for-og bakstilling. Byttet alle foringer. Sandblåst og lakkert oppigjen. Rettet bremseskivene i dreiebenk. Montert nye bremseklosser. Sandblåst kalippere. Lakkert med varmebestandig lakk. Byttet alle tetninger på kalipper. Byttet bremseslanger/rør. Tektylert bilen under. Montert "540" luftinntak på frontfanger. Byttet noen simmeringer på girkasse. Byttet alle lagre og simmeringer på diffrensial. Lakkert girkassen, motor og deksler sølv. Resten av understellet sort. +++ Bilder kommer i slutten uka.
BimmerAnders Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Det høres veldig bra ut, har fått gjort mye du! Gleder meg til å se bilder av bilen!
fdl Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Da kommer det noen bilder av hvordan bilen er i dag, og hvilken planer jeg har fremover... Noen bilder av understellet. Har lakkert over noen bolter og sår etter at bildene ble tatt. Noen bilder utvendig. Dekk er Federal 595 rs-r. Planene fremover er coilover, effektanlegg og denne "lille" luringen:
BimmerAnders Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Dette blir bra! Ser meget strøken ut under nå, det kom seg med litt sandblåsing og maling Du må legge ut noen bilder når du får på coilovers og sommerfelgene også Det blir meget interessant når den "lille saken" på det siste bildet kommer på plass!
///MPower Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 nice, gleder meg til å sitte på en tur når du er ferdig
hanskr Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Godt å sjå att du har tenkt å prøve snurre på 8aren kva sprut du har tenkt ? lage manifold sjølv ?
fdl Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Eg skal ikkje bruka sprut. Eg får omprogrammert hjernen av ess. Kommer til å kjøra med original manifold i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå