Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Godt å sjå att du har tenkt å prøve snurre på 8aren ;) kva sprut du har tenkt ? lage manifold sjølv ?

Er vel reimdrevet den snurra der vel ?

Skrevet

Jeg har kjøpt helt nytt komplett kit fra Ess Tuning.

Kompressoren er drevet av en reim.

Det går nok noen måneder før jeg kan montere kompressoren, da jeg må vise bilen hos statens vegvesen for å godkjenne senke fænkefjærene som står på bilen nå.

Skrevet

Har montert komplett kit fra Ess jeg også (m60b40). Men det var først når jeg byttet diff. det kom til sin rett. Meget proffe og seriøse Ess :applause: Vil bruke MYE mer bensin nå, men det er det jo verdt :D

Skrevet

Jeg kjører med 750diff med 3.15 i utveksling. Tror dette er ganske optimalt for min bil. Hvilken diff bruker du 840loaded?

Håper jeg også blir fornøyd.

Skrevet

orginalt stod det 2.93. byttet til e34 m5 3.91 diff. med brems/sperr, og det gjorde enorm foskjell :D. jeg tuller nok bort massse krefter på automatkassen,men har liggende 6 trinns manuel som skal i.

Skrevet

hvilken hastighet jeg får på 2 gir har jeg ikke sett etter , men drar veldig fort ut gira , og er nok i 3 gir når jeg passerer 100 etter 5,3 secunder. så aksen er bra, dette er jo en bil på 2 tonn. toppfarten blir jo da noe lavere, men den går godt over 200. det holder lenge for meg, er jo dårlige veier her på vestlandet... :D

  • 4 months later...
Skrevet

Har montert kompressor, coilover og effekanlegg. Jeg har kjørt den litt i sommer. En dag på rudskogen og noen andre turer. Bilen fungerer meget bra til både bane- og langkjøring.

Ellers er bilen til salgs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...