Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 525i 24v vanos delebil som må tømmes for motor drivverk osv osv altså skal bare ha karro så alt av deler ryker fort og billig! motor gått 160,000 ny overhalt girkasse, fullt intr- 2 sett trekk til dører instrumentpanel strøkne og alt er topp stand! dobble takluke er også intakt hvis noen trenger =)

• 2 weeks later...
Skrevet

bump! nå er delene demontert fra karro så nå er det klart for salg :) vært bortreist en stund så fikk ikke lagt opp bilder men dette kan jeg få ordnet i løpet av dagen hvis det er noe av interesse! masse bra deler her og bud ønskes :)

Skrevet

vet forresten ikke om det budet på 4000 for motor m/kassa er aktuelt lengere siden jeg ikke har vært tilgjengelig på 2uker og ikke hatt kontakt med budgiver. men det er hvertfall notert, og bud ønskes fortsatt:) har intr fra en e39 komplett dørtrekk, midtkonsoll, og dash med instrumentpan. strøkent. har også en intercooler og en turbo manifoild m org turbo fra en 525td hvis noen trenger.

Skrevet

evt om noen har et greit e30 karro stående trenger ikke være eu-god. eller reg så er jeg villig til å bytte eller ordne noe greit;) men må være et fint karro uten ille rust eller mangler. ingen som trenger motor eller kasse, dører og luker, understell eller interiør? ryker fort og billig eller byttes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...