powerfulglenn Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 hei jeg trenger litt hjelp av dere jeg har en bmw e30 320i 87mod M20-B20 motor... Jeg tok en komp test og alle sylinderene holdt seg på 13.0 men den 5 klarte bare 9,5.. Hva gjør jeg ? takk For svar
Tom K Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 tja, det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta av toppen å se etter sprekker
Brian Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Dette kan komme av mange ting. Bruker den noe kjølevæske? Kompresjonen er fortsatt ikke helt håpløs, så lekkasjen trenger ikke være stor. Lekk ventil kansje?
Mikael-B Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Beste er nok å ta av toppen og sjekke ventiler, ventiltetninger og sjekke etter sprekker i toppen. Er det ingen av de, er stempelringene dine mest sannsynlig dårlige. Bruker den olje eller vann?
powerfulglenn Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Ok Takker for svar Den bruker nesten ikke olje eller vann:) Men jeg gidder ikke å stresse med det så nå har jeg kjøpt meg en M50B25 motor som jeg skal hive inn iden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå