Jolle Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Ja, servo olje beholderen svetter mye, det er mellom beholderen og selve lokket det kommer ut. beholderen er der man fyller på olje til servoen. Bilen er en e46 99 mod 320.. noen som har vært borte i dette før? Skal det være en pakning ellerno mellom lokket og beholderen? Mvh Daniel
MrJørgensen Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Kanskje en o-ring som er sliten eller mangler?
mudbug Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 +1. Det er helt sikkert O-ring som er slitt. O-ring får du kjøpt hos BMW.
jsr-Racing Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 +1. Det er helt sikkert O-ring som er slitt. O-ring får du kjøpt hos BMW. hehe eller utvalgte bensinstasjoner
Jolle Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Det som er litt rart er at jeg var innom gs og kjøpte noe olje for litt siden, og spørte han bak kassa om det skulle være en o-ring mellom lokke og beholderen, da satt han å knota litt på pcen og sa til slutt at det IKKE skulle være noe mellom lokka og beholderen, dette stusset jeg litt på der å da, da to harde plast flater ikke vil bli tett? og spørte en gang til og han sa fortsatt at det ikke skulle være noe der... ingen som har en e46 som kan sjekke om dem har en o-ring i lokket? Mvh
MrJørgensen Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Her ser det i alle fall veldig ut som at det skal være en o-ring der
FCBayern Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Synes de knoter fælt bak kassa på GS om dagen jeg Men servicen er bra den!
Jolle Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 se her ja... da mangler det nok en o-ring hos meg ja. Takker for raske svar og MrJørgensen for bilde som viste med bilde at det skal være en o ring der. Mvh Daniel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå