Arvid André Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Hallois! Skal bytte termostat og termostathus på min 520, pga lekkasje. Er en nødt til å ta av radiatoren for så å fjerne vifta for å komme til, eller har dere noen andre løsninger? Mvh
Arvid André Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Har du fått av vifta med det dekselet som sitter rundt på? Syns det var veldig trangt, men kanskje det går med litt plunder
///Naitsirk Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Bor du langt oppi dalen eller Kunne kommet å hjelpa deg..hehe
Mikael-B Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Tar av dekselet også. Kan lese her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=117442
Arvid André Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Tusen takk for link, Mikael-B. Da skal jeg nok få det til Hehe, bor ved Strandefjorden Ganske aktiv inne her, ser jeg
///Naitsirk Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Hmm..okei. Mulig jeg skal opp til Geir-Roger å se på noe bøtteseter etterpå, så kunne svippa innom. Btw..jeg har aldri tatt av det dekselet når jeg skal av med vifta
///Naitsirk Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Blei ikke noe tur oppover. Han er i oslo å brøyter Men var jo ganske bra beskrevet der, så du fikser det lett
Arvid André Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Aha jøss, var fin den beskrivelsen, så detta ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå