sonerud Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 er det noen som har gardiner til vinduer på bakdørene h+v e38evnt bare v side den lille.tlf 91563016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonerud Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 jeg har et sett , du får gi et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonerud Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 hei.er det komplett og i god stand byr jeg deg 800 kr.ring 91563016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 da kan du lete videre , ligger godt der de ligger . sjekker du gs koster de rundt 2000 pr stk . så å selge alle 4 for 800 er ikke aktuelt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonerud Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 kan du komme med en prisantydning?selger du samlet eller hver for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 vil ha 2000 for alle 4 , selger de samlet . har du gardiner fra før ? hvis ikke er ikke dørtrekkene like med og uten rullgardin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonerud Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 det er ingen forskjell på dørtrekkene med eller uten rullgardin....til info er det forskjell på den inv skrapelisten som sitter montert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 er i vert fall forskjell på e 39 og da vil jeg tro det er på e 38 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå