Bearsa Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Heisann, jeg har en Bmw Business Cd spiller i min bil, og jeg har hørt rundt med folk å de sier at det er mulig med cd veksler utgang på den, så jeg kjøpte meg en kabel som går ut fra cd-veksler utgangen å inn til en aux. det jeg da lurte på var hva trykker man på for å komme inn på den funksjonen, jeg har 4 knapper, AM-FM-SCAN og CD noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Trur det er Mode knappen, om du har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bearsa Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Har ikke mode knapp, har kun AM, FM, CD, SCAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Årsmodell bil har du? Har du eldre enn 2002 (mner jeg skillet gikk) kan du IKKE bruke den kabelen jeg regner med du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå