Iversen92 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Har en e28 524 med spenningstap frem til tåkelys bryterne, langlys/kortlys brytern og vifta. dvs at vis jeg setter en ledning mellom 30 og 87 på rele holder plassn så fungere allt, d er altså bare bryterne som har spenningstap. altså 4 av 5 rele'er ar spenningstap. tuten er den som har 12 volt resten har kun 9. noen som har opplevd dette før? og vet hva som kanskje kan vere feilen? Det jeg tenkte jeg skulle spørre om er: Kan jeg legge opp ei ny ledning direkte fra pluss og hvor skal da denne ledningen gå inn for å få tilbake 12 volt på bryterne? hvis noen har orket å tegnet ett ENKELT diagram for motor.el-nette i paint elns hvor det er lett å forstå. Det jeg er ute etter er en enkel løsning på problemet mitt til jeg får skaffet nytt ledningsnett for jeg regner med at det er noen ledninger som har kommet til jord elns. Mvh Simen Iversen
NBCustom Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Har en e28 524 med spenningstap frem til tåkelys bryterne, langlys/kortlys brytern og vifta.dvs at vis jeg setter en ledning mellom 30 og 87 på rele holder plassn så fungere allt, d er altså bare bryterne som har spenningstap. altså 4 av 5 rele'er ar spenningstap. tuten er den som har 12 volt resten har kun 9. noen som har opplevd dette før? og vet hva som kanskje kan vere feilen? Det jeg tenkte jeg skulle spørre om er: Kan jeg legge opp ei ny ledning direkte fra pluss og hvor skal da denne ledningen gå inn for å få tilbake 12 volt på bryterne? hvis noen har orket å tegnet ett ENKELT diagram for motor.el-nette i paint elns hvor det er lett å forstå. Det jeg er ute etter er en enkel løsning på problemet mitt til jeg får skaffet nytt ledningsnett for jeg regner med at det er noen ledninger som har kommet til jord elns. Mvh Simen Iversen det kan du ja, du legger pluss fra batteriet og inn til +-kresten på bryteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå