GeirAndre Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 mtech ratt hører iallefall mye mer hjemme i sånn bil en momo ratt! men jeg har vel ikke peiling:P
stianpej Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 mtech ratt hører iallefall mye mer hjemme i sånn bil en momo ratt!men jeg har vel ikke peiling:P er vell enig i de,men de er vel også litt enklere å billigere å skaffe et momo ratt:)
///MoePower Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Nok prat, vil se bilder av dette rattet og interiøret her før jeg uttaler meg jeg..
HagenJR Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Artig å se at det er flere e23 her inne, pøs på med bilder!! Så skal jeg ikke kommentere rattet før jeg har sett det
Haalandracingteam.no Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 hehe, Rattet stod i bilen når eg kjøpte den Er litt dårlig bilde men, ein ser no kordan det ser ut Får håpe eg får gjort nåke med bilen i helga, e begynt å få litt penga igjen, so får eg vel stipend snart og so
Haalandracingteam.no Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Bilen e forresten til salgs om nåken ve ha an får med 17 sommarfelga med dekk som sikekrt vare 1 sesong til + original rattet berre å komme med bud!
Haalandracingteam.no Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 ble lei så fort? hehe, ekje lei du kunne gjerne hatt bilen men har verken råd til å ha den eller plass til den :S og i tilleg so synst eg det er ein bil som fortjena å bli tatt godt vare på, og ikkje bli køyrd av meg som første bil, kjøpe eg meg heller ein bil som ikkje er så nøye med
Spiff Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 hva slags pris tenker du deg da? og finnes det bilder med 17" felga på?
Haalandracingteam.no Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 hva slags pris tenker du deg da? og finnes det bilder med 17" felga på? Veit ikkje heil ka bilen er verdt eg berre å komme med eit bud, kan legge ut i helga, bur ikkje heime i vekene er same som dissa felgane
Haalandracingteam.no Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Fikk gjort ganske lite med bilen i helga, prøvde å tette eksos lekkasjen. Men må ned med heile eksosen får å sveise den tett, kom ikkje skikkelig til. Men fikk tatt litt meir bilde av Bilen
Haalandracingteam.no Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27182170 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1270699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå