Olan89 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 er det noen som har tegninger på ledningsnettet til s62b50? prøvd å finni det på nettet, men finner det ikke, hadde vært til stor hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Man får kjøpt WDS DVD'er (Wiring Diagram System) for E39 på eBay, men etter å ha gjort litt research ser det ut til at den ikke inneholder noe om S62/M5, noe som er litt snodig. Prøver å ha laste ned alle TIS/WDS/ETK jeg kommer over, men har ennå ikke kommet over noe spesifikt til E39 M5, dessverre. Håper du finner ut av det. Er det forresten noe spesielt du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 var wiring diagramet jeg først og fremst var ute etter. men har ikke finni det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Jeg sjekket litt opp i bokmerkene mine, og fant ut at jeg har funnet en TIS på E39 M5, men om den inneholder akkurat den informasjonen du trenger er jeg heller usikker på. Du får ta en titt her og se om du finner noe nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå