TKylling Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 selger mitt prosjekt en 1992mod 318is Coupe det som følger med er dører, trunklokk, fram og bak stilling med sliten diff, og blått og svart sports interiør i stoff som er skrudd ut. bilen er mørkeblå metalikk. selges på grunn av jeg ikke har tid til prosjektet noen rust bobler rundt høyre bakskjerm ellers så har jeg ikke bilen står på teland i søgne ca 3mil vest for kristiansand kom med bud bilder kommer må bare finne bilen under snøen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geda Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 1500,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKylling Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 er jo et bud men blir nokk noe lavt:) tenkte meg rundt 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BMW Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har du bilder av bilen? Er det den sorte som hadde 2,8l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bildude Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kom gjerne med bilder av bilen, sånn at vi får se alle mulige deler og hvordan stand alt er i. Jeg er veldig interessert i hva slags farge kode, eller hva fargen på bilen er. Som du kan finne i motor-rommet på en liten lapp på fører siden. Jeg er ute etter masse deler til min bil, så vis det er brukbart, skal jeg komme med ett bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325cab. Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå