Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en prosjektor og et lerret som ønskes solgt.

Lerret:

Ingen flekker eller brudd/knekk på lerret. Knapp for automatisk heis.

Kostet rett rundt kr 4 000,- nytt.

http://www.beamax.com/m-series

Prosjektor:

Mitsubishi HC1100

Format 576i/p, 720p, 1080i.

Kjøpt på HiFi-klubben for kr 10 500,- for to år siden.

Usikker hvor mye pæren har gått, men ikke mye. Har kun brukt utstyret i tre-fire måneder, før jeg flyttet. Nå har jeg rett og slett ikke plass til det.

Prosjektoren har fått gode karakterer av både Lyd og Bilde, og HiFi-klubben (5/6 og 5 i terningkast).

http://www.lydogbilde.no/index.php?cat= ... estid=2804

Følger med universal oppheng til prosjektor som kostet rett rundt kr 1 000,- på Clas Ohlson. Jeg tror det enda er 1-års garanti på pæren, jeg startet prosjektoren og pæren funker. Prosjektoren er forsikret, og forsikringen går videre til deg om du ønsker å kjøpe. Forsikringen kostet kr 1 650,-

Nytt kostet alt ca kr 16 250,-

Det er tross alt to år siden, og jeg antar at en reell pris nå vil ligge på kr 3 500,-

Om det skulle være interesse for det, så har jeg også et annlegg jeg har brukt til prosjektor/lerret. Funker bra som surround. Det kan selges med om ønskelig, selges KUN samlet med prosjektor/lerret - ikke utenom.

Dantax 2x P2500, 2x P3000, 12" Sub, Cerwin Vega Center, Pioneer Surround forsterker og dvd spiller (ikke blueray).

Total pris kr 8 500,-

Hentes i Mandal (nær Kristiansand)

Send PM her, eller send meg en melding/ring 41764798. Har lange dager, så det er greit om det sendes en melding først, så ringer jeg opp med en gang jeg kan.

Mvh,

Bernt Nilsen

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...