LaLinea555 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Hei! Er ny her å har noen spørmål om go bilen! Autmatkassa har slutta å dra på 1, 2 og 3 gir fordi den blei kjørt oljetørr en gang og siden ikke vært seg sjøl så detta kom ikke overaskende. Detta er den faceliftversjonen om det er forskjell. 1-Hvilken nr. på planketten som man skal bruke i leite etter brukt? 2-Er det tilfeldig hvilken modell som har likens kasse? 3-Hørte akkuratt att manuellkassa/svinghjulet på M50B25 ikke passer på min M52B28??? 4-Hvordan blir det med elektronikk hvis jeg vil bygge om til Man. ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 har komplett clutch og svinghjul til m52b28 som ikke brukes grunnet jeg har kjøpt lettvektsvinghjul ! Kassa fra m50b25 skal passe den, men er vel tykkere mellomaksel på 328 med større splains tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaLinea555 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 325 drivverk tåler vel original 328 motor. Har det meste fra 325 på hånda for gi bort pris. Å da blir svinghjul og clutch settet ditt intresangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå