kennethen4 Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Hei! Bilen er en 520ia 1991. Lakket bilen sommeren 09, men har ikkje tenkt på og lage prosjekttråd om denne før nå Vi kjøpte bilen for og fikse litt på den. Lakken var orginal fra 1991 og heller ikke så pen. Mye bulker og striper, men nesten fri for rust Var litt over den ene baklykten på koffertlokket. Teknisk va bilen meget bra. Hadde kunn 185000 på telleren. Interiøret var også ganske bra, men førerstolen hadde de typiske slitasjene. Så vi kjøpte 2+2 svart skinn Det som vi har gjort med bilen: - ny lakk - Nytt panser - Nye fram sjermer - Ny/ brukt høyre bakdør - Nye lykter fremme, sorte de - Nye lykter bak ( led ) - Satt i tåkelys fremme - Bakrute senker - øyenskygger fremme, samt svarte nyrer - Spoiler på koffertlokk med bremselys - nye lister rundt bilen - Nye felger ( 8.5" og 9.5" x 18" ( Gs Monza med Goodyear Eagel F1 dekk) - 2+2 svart m5 skinn - Supersport senk 35-30 med dempere og fjører. - Focal stereo i kupe, med Helix 4 kanals forsterker - 2x12" Cadence sub med Cadense monoblock - Alpine cd spiller - Komplett nye bremser fremme og bak Det som står for tur nå: - M-tek rundt bilen, venter litt med dette da det koster litt - M-tek 2 ratt. slenger ut noen bilder under oppussingen og lakkeringen, bare komme med ider og innspill Før lakkering Bilder fra oppussingen nye skjermer og panser av me dører for og lakke i karm og bakside av dører ferdigslipt fyller og klar til lakkboksen ferdig lakka bakvinga komt på nye felger og senk interiør før: interiør nå:
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Steike, denne ble jo riktig så pen! Hvor mye skal du ha for å ta en tilsvarende behandling på E34'en min? Hva slags fargekode er det forresten?
kennethen4 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Steike, denne ble jo riktig så pen! Hvor mye skal du ha for å ta en tilsvarende behandling på E34'en min? Hva slags fargekode er det forresten? Takk,takk! Hehe, tror ikke eg tar på meg slikt arbeid. er bare en hobby for meg:) Farge koden husker jeg desverre ikke, har skrevet den ned. Men ligger 30 mil unna Er en perleeffekt farge
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Det ble veldig bra ihvertfall! Virkelig flott E34. Du får si fra om du føler deg litt blakk en gang da, så kan jeg sponse deg mot et strøk maling på bmw'en.
lierbimmer Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Denne ble pen ja:). Samme oprasjon på min til sommern:)
kennethen4 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Det ble veldig bra ihvertfall! Virkelig flott E34.Du får si fra om du føler deg litt blakk en gang da, så kan jeg sponse deg mot et strøk maling på bmw'en. takker! gjorde grunnarbeidet selv, med hjelp av en kompis og fruen:) Hadde lakkerer til og lakke ble meget bra:) viktig og vere perfeksjonist vis eg blir jævla blakk engang så kansje! va myyye jobb det der
kennethen4 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Vis noen har girskinn og selge meg så gje et pip:) hadde tenkt og prøve. Er automat, men tror det kan funke Ikke noe pent når det er opent nedi der Må vere svart da
kennethen4 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Då va ny eksos montert Simons fra katalysatoren og bak, blei fin lyd Det orginale var ganske klart til og bli utbytta, MASSE rust Legger ved noen bilder, litt synd me så skitten bil gammalt rusk!
GeirAndre Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 ble veldig bra det.. stor forskjell med lakk og sort skinn.. mangler bare senk og manuell nå så er du godt på vei:)
kennethen4 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 ble veldig bra det.. stor forskjell med lakk og sort skinn.. mangler bare senk og manuell nå så er du godt på vei:) takk, takk bilen er senket, men skulle gjerne hatt den 2cm lenger ned fremme:) manuell er et savn. Har surret litt med tanken på ombygging til M5 3.8. vurderer og søke til BT angående dette for å se va de sier til det, noen som har erfaring fra dette? vet noen sliter litt med vekten?
kennethen4 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Very nice! men bilen fortjener en vask ja. Det er sant bare så synd at den blir like fort skitten igjen
SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Trenger du fortsatt girskinn? Altså, regner med du mener den driten rundt girstanga? Har en liggende og slenge mener jeg. Den skal du få gratis om du betaler frakta ;p Er et lite hull i den. Men da får du hvertfall prøvd?
GeirAndre Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 ble veldig bra det.. stor forskjell med lakk og sort skinn.. mangler bare senk og manuell nå så er du godt på vei:) takk, takk bilen er senket, men skulle gjerne hatt den 2cm lenger ned fremme:) manuell er et savn. Har surret litt med tanken på ombygging til M5 3.8. vurderer og søke til BT angående dette for å se va de sier til det, noen som har erfaring fra dette? vet noen sliter litt med vekten? så ikke bildet med senk med en gang gitt.. ja, der var den mye bedre! bare å bygge om, selv om ikke godkjent.. får så mye er ut av den bilen da! kjøp en i sverige så blir ombyggingen nesten gratis hvis du får solgt det du ikke trenger
kennethen4 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 ble veldig bra det.. stor forskjell med lakk og sort skinn.. mangler bare senk og manuell nå så er du godt på vei:) takk, takk bilen er senket, men skulle gjerne hatt den 2cm lenger ned fremme:) manuell er et savn. Har surret litt med tanken på ombygging til M5 3.8. vurderer og søke til BT angående dette for å se va de sier til det, noen som har erfaring fra dette? vet noen sliter litt med vekten? så ikke bildet med senk med en gang gitt.. ja, der var den mye bedre! bare å bygge om, selv om ikke godkjent.. får så mye er ut av den bilen da! kjøp en i sverige så blir ombyggingen nesten gratis hvis du får solgt det du ikke trenger sant nukk men hadde vert et + med godkjent ombygging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå