Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å skaffe meg en vinterbil, E 30.

Har en som jeg lurer på å kjøpe, og trenger litt hjelp med pris anslag..Har ikke bilder av bilen så skjønner det kan bli vanskelig å anslå pris men..

Hva er det verdt å gi for følgende ca:)?

-1986 320 Sedan 4 dørs, gått 308.000km

-Eu til 2012

-Sitter eike felger på den, 15 tommer kanskje

-Noe smårust nederst ved kanal

-Må bytte et hjullager

-Pen i lakken, grå

-Veldig fint stoff interiør

-Vært i daglig drift siste 6 år..

Takker for eventuell hjelp;))

Skrevet

10 000-25 000, kommer an på hvordan interiøret er, hvilke felger den sitter på, foringer gamle eller ny, servicehistorikk, 2-dørs eller 4-dørs etc. Listen er lang. Uten bilder og litt mer informasjon er det vanskelig å si.

Skrevet

Skjønner at det ikke er så lett å si, men er bare ute litt ca priser, sånn at jeg har noe å gå etter. Får ikke lasta opp bilder, pga kun jobb pc.

Noe spes jeg bør se etter på disse bilene? Bilen virker forøvrig hel og pen:)

Skrevet

ikke gi mere enn 15, får jo coupe som er mere populær til 20 innemellom. men om det er overflaterust på karosseri, er det garantert rust under bilen. jeg kjøpte en bil som var "rustfri" for 60k men hadde den på bukker da var det litt rust her og der på understellet. spesielt ved bensinpumpa, travers og bak tanken. bak innerskjærmer er noe du bør sjekke. prøv så godt du kan å få den for under 15k :)

Skrevet

for 2år siden så betalt jeg 15500kr for en stasj i bra stand, ikke nå rust, kun en bulk i fronten av pansere. den va bra i interiør.

så villa gidd max 10tusen for den dær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...