Spisepinne Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Hei, Bruttern har noen BBS RK 1-piece liggende som skal selges. Originale hjul i en ganske sjelden størrelse (ut i fra hva jeg har funnet på nettet). Foran: 8,5x17 ET15. Dekk: 215/40-17. Bak: 10x17 ET28. Dekk: 245/40-17. Federaldekk av blandet kvalitet, men må byttes pga. slitasje. Boltsirkel: 5x120. Felgene har stått på en opel omega (med adapter), men passer vel best på e39? Skamkule felger jeg gjerne hadde satt på min e46 hvis innpress hadde passet. Bilder: Felgene på den ene siden har vært borti en kant slik at det er noen små sår, men dette er en quick-fix. Felgene er beine og har ingen tegn til høydekast/bulker. Prisantydning 7000,- Hjulene befinner seg i Trondheim. Ikke spesielt interessert i å sende. Kontakt her eller på mobil: 99 04 17 39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spisepinne Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Pris kan diskuteres noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Byr 3500.- for felgene. Siden man må kjøpe nye dekk på di så syns eg di ikke er verd mere. Koster jo fort 6-7000 for ny gummi og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå