bmw_frantz Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 hallo Er det noen som vet hva dette kan være? jeg dro over ledningsnettet og alt det andre i dørene ifra delebilen, også starter plutselig ikke bilen :S vinduet på v.s bak funket, men når jeg satte over alt i sjåfør døra, så funka plutselig ingenting:S alle sikringer er hele også.. eneste jeg ikke flyttet over er dørhåndtakene. håper noen vet hva dette kan være:) mvh Frantz Petter Andsjøn
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Tenner ikke motoren, eller skjer det ingenting når du skal vri om tenninga? Greit å utdype seg litt først.
bmw_frantz Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 den tenner plutselig ikke:/ den går rundt på starteren:) men synes det er rart den plutselig ble slik. pleier man å høre bensinpumpa lett? men nå funker ikke v.s bak heller. hehe
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Man skal høre en svak lyd fra bensinpumpa i noen få sekunder ved tenning til.
icemanM5 Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Hvor ny er den "540" motoren og elektronikken...? Har hørt at om den er 94-95 så er det jo ews (startsperre) på den.. Og da har dette noe med at låsene og tilhørende sentrallås-styringer ikke stemmer overens med ews-boksen i bilen, og sender da ikke signal til ews-boksen om at alt er ok, og at den "låser" seg opp og du får startet bilen..... Så det at du ikke har byttet håndtakene med tilhørende elektronikk, kan faktisk være hele greia... Rett meg om jeg er på villspor, fagkyndige med mer erfaring på dette her enn meg...!? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå