stianvell Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Heisann! vifta mi har tatt kvelden, så jeg skulle gjerne hatt tak i en brukt en som fungerer. noen her som har? også vil jeg gjerne ha en guide til å få ut denne vifta hvis det er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkey Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 jeg ville kjøpt meg en ny en hvis jeg først skal bytte siden disse er en svakhet på e36. byttet på flere biler og det er en helvetes jobb å få den ut og inn igjen og da vil du nødig bytte flere ganger. koed har uorginale billig, så kan kjøpe derifra, ville jeg gjort ihvertfall. hvor vanskelig det er å få dem ut og inn kommer ann på om du har klima eller ikke. er 2 måter å bytte dem på, enten vi motorrommet, eller ta fra hverandre dashen. sitter helt øverst midt på fra motorommet. byttet på en 318d og da måtte vi av med innsuget for å få ut og inn vifta, og på en 318i m43 måtte jeg av med toppdekslet for å få det til fra motorrommet. aldri gjort det via dashen før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 ok... er uten klima. men får kjøpe en å se om jeg gjør det selv elelr ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 på en e36 320 coupe, gjorde jeg det fra motorrommet. Tok av dekselet under ruta, noen klips, og flyttet en ledningsstrømpe. Har klima på min. jobben tok ca en time, og var enkelt . ren skruing og litt lirking. Kjøpte vifta mi på eBay for ca 500,- inkl frakt. Ny original behr vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 http://www.sqbimmer.com/dump/e36_blower_motor/ - Denne brukte jeg, ganske ok. Men er noen forskjellige punkter som ikke er nødvendig og utføre, f.eks og ta ut hele viskermotoren og klippe "eikene" til viftebladene, men har du en ny viftemotor så er det såklart lettere og klippe av viftebladene får å ta ut vifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå