Gå til innhold

318 TDS selges!

Frans2k
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26185026

Står ganske lite der, pga den er lakt ut gjennom jobben, men ska skrive litt her.

-Bytte motor på mai i 2010 pga havari, motoren kommer fra en dansk bil, som var gått 180k før den ble kondem, jeg har nå kjørt 10k med den, så den er gått 190k nå.

-Bytte clutch, motorfester, vannpumpe, viftereim og termostat i samme runde som motoren.

-Den har senkesett skrevet i vognkortet, står hvor mange runder fjærene skal ha, men det er ikke det senkesette som er montert nå, står ett justerbart senkesett på den nå.(husker ikke type i farta, men kan sjekke ut det)

-Alle lyktene ble byttet i sommer, til depo.

-Gode 15" Hakkapelitta piggfridekk.

-17" Sommerfelger, samt spacere forran og bak.

-Selv om bilen har gått 311k så merkes det ikke på den, fast og fin å kjøre. Eneste å si noe på innvendig er rattet, det er slitt, ellers er seter helt pene.

-Jeg har montert 6,5" Pioneer compsett forran, og 6,5" coaxial bak som er drevet av en Hertz 4-kanal forsterker. 2x12" Pioneer subber som er drevet av 2stk Pioneer monoblokker. (Nr2 i Espl4w på Emma NM 2010) Så det er ganske grei stereo i bilen.

Har også ett par bilder av den med sommerfelgene.

156347_10150369580070585_849520584_16468286_5357195_n.jpg

DSC00089.jpg

DSC00071.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bytte den i en e30 coupe facelift. 318. Nye kammer og vippearmer. og reg reim for 3500km siden.

El speil, takluke, minimalt med rust, rød farge, gått 223000. OM du river av det pioneer klistremerke og sotinga rundtom. Hilsen Atle Simonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bytte den i en e30 coupe facelift. 318. Nye kammer og vippearmer. og reg reim for 3500km siden.

El speil, takluke, minimalt med rust, rød farge, gått 223000. OM du river av det pioneer klistremerke og sotinga rundtom. Hilsen Atle Simonsen

Desverre, kun penger!

Og, soting er det ikke på han, og klistermerkene blir fjernet nå uansett, siden stereo'n er solgt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...