matser`n Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 hallo jeg er på jakkt etter en komplet bakstiling med skiver til en e30. såm rop ut vis dere har mvh mats erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 er jo noen på "deler selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330im Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 hallo jeg er på jakkt etter en komplet bakstiling med skiver til en e30.såm rop ut vis dere har mvh mats erik hei der , jeg har en , men er uten diff.. den er uten rust å i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hva betaler du? har en i nord i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 bumper opp denne en gang til jeg. for det jeg kjøpte fungerte ikke helt optimalt. så nå trenger jeg en bakstiling med skiver litt fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå