thomascr Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 noen her som kan svare meg på hva servicen etter50.000 km innebærer? og hva det ca pleier og koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg skal ta 50.000 service på min fredag som kommer nå, dog en E91, men det spiller vel liten rolle. Eller, om det heter 50.000km service vet jeg ikke, men i alle fall en del punkt som kommer mot frist for sjekk nå. Lista lyder som følge: -Skift motorolje og oljefilter. Fyll 5.5l olje. -Skift kupefilter -Skift bremseveske -Utfør bilinspeksjon -Etterfylle spyleveske -Kontrollere bil i følge skjema -Nullstill serviceindikator -Prøvekjøre Arbeidspenger: 1395,- (1.5 time) Oljefilter: 192,28,- Kupefilter: 473,80,- Bremseveske: 80.00,- Spylerveske: 47,20,- Totalt 2735,00,- inkl mva. Jeg kjøper oljen selv.. Bilinspeksjon er hva etter jeg skjønte full sjekk av bilens tekniske tilstand. På navi`n så kommer det opp punkt som er moden for sjekk nå i disse tider for min del, så tar alt dette samtidig som oljeskift, som var i utgangspunktet det jeg skulle gjøre akkurat nå. Men siden de andre punktene kommer opp nå utover våren, tar jeg alt i en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 oki, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå