galaxie500 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Se emne. Jeg kan tilføye at dette noen ganger har skjedd mens jeg har kjørt, men at det da har kommet tilbake av seg selv etter noen minutter. Nå er det altså vedvarende dødt: blinklys, viskere/spyl, samt horn. Skjedde en kald dag. Har sjekket sikringer og byttet reléer i sikringsboksen - alt tilsynelatende i orden. Noen idé om hva kan det være? Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne.. Tenker at det ikke er selve rattspakene, da problemet gjelder begge to. Er en E28, 85' 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galaxie500 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Yess Utrolig, jeg gikk over sikringene for tredje gang og fant faktisk problemet der. Sikringen hadde brudd i selve kontaktflaten, ikke på langsiden der metallet er tynnest.. Umulig å se uten å fysisk ta den ut. Heldigvis..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Ja hørtes ut som noe slikt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå