shaveass Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 heisann har skaffa med tåkelys til min e36 med mangler festet til disse. noen som har ? jeg trenger også 2 stk h1pærer til disse. blå/hvit som matcher angeleysa mine noen som har peiling på om jeg bare kan putte på xenon pærer på tåkelysa elelr om den er noe annet kræll som må ordnes? hilsen n00b
tobiasw Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Noe tåkelys feste har jeg dessverre ikke. Men i stedet for å montere xenon i tåkelysene, kan du evt. kjøpe LED-pærer. Disse er mye billigere, og du slipper all monteringen som xenon krever. Da får du blå eller hvitt som matcher de andre lysene dine. Du får kjøpt LED-pærer både hos Mekonomen, Biltema og over alt på nettet.
shaveass Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 jaok, skal ta å sjekke ut litt jeg men heter de pærene fortsatt h1 da? takker for svar
tobiasw Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jaja, sokkelen kan du få i H1. Legger ved link til et eksempel: http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1653
shaveass Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 se der du genialt takker du ahr ikke noen flere eksempler elelr (a) ?
shaveass Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 problemt med led lys er vell at de ikke lyser godt nok for å bare bruke dem og angeleyes når det er mørkt:P
tobiasw Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Bare hyggelig Flere eksempler får du vel bare på å søke på LED H1, både på Google og på ebay osv. Sant at ikke LED gir så mye lys, men det er vel heller ikke lov å kjøre med kun grøfte-/tåkelys kombinert med AE når det er mørkt...
shaveass Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 sant det du sier der, men litt ulovligheter er vel lov ? var ute ¨å sjekke på bilen nå og det er h1 pærer på nær-fjern og tåkelys:) får halogen pærer på ca 5000k i morgen, så får se hvordan det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå