BMWsideways Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Så en svart e36 med full m styling og m3 felger. Spesiell vinge. Stod nærme lavoen. Oransje blinkers. Noen som eier denne? Eller har en tråd om bilen?
kjetilbm Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Vellykket dag på banen for min del! Jeg koste meg skikkelig med min E34 utpå banen. Dreit meg ut den første runden min, havnet midt i breisladd-konken uten å vite det.. Men ellers var det som sagt svært vellykket. Flott vær, flott føre, mange hyggelige mennesker og en del fete biler. Noen her som har bilder?
dmw Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Vellykket dag på banen for min del! Jeg koste meg skikkelig med min E34 utpå banen. Dreit meg ut den første runden min, havnet midt i breisladd-konken uten å vite det.. :shy: :embarassed: :$:Men ellers var det som sagt svært vellykket. Flott vær, flott føre, mange hyggelige mennesker og en del fete biler. Noen her som har bilder? Har film her: www.facebook.com/dmwfoto Bilder kommer om ikke så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå