Robjen Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Jeg skal gi meg ut på et prosjekt! Skal bygge hatthylle selv! Lurte på om noen hadde tips eller råd angående det? Vurderer å bruke glassfiber og mdf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Gjelder forresten e36 318i sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hva skal du med glassfiber? Bruk mdf plate og vanlige snekker verktøy, trelim osv. Bruk mal av stiv papp til profilen. Det lureste er vel å lage tre stk profiler som du deretter setter sammen, har du tilgang til figursag så er det enklest eller så kan du bruke rotterumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-vet Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Firmaet jeg jobber for lager noen superlette komposittplater som er perfekt til hattehylle og lignende. De veier kun 4,5kg i 12mm tykkelse, mot spon/finèr som veier 11kg. De har dessuten fin "carbonlook" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Pris på de platene a? Har gått litt bort i fra tanken på å bruke glassfiber likevel Men skal byggene med prosjektet om en ukes tid, så kan jeg legge opp bilder vis noen er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-vet Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Superbillige ca. 400 kr/m2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå