Gå til innhold

320i 92 mod. SOLGT

Bmwturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 320i 92 mod 4 dørs som jeg vurderer og selge som den står pga. at jeg ikke har tid. Bilen må inn til EU nå, eneste som må fikses teknisk som jeg vet om er en opphengskulle. Bilen har svart skin interiør M front (tåkelys ikke montert, men følger med) bilen er senket 60/40mm. Det største iritasjons momente med bilen, som garantert er en filleting men jeg har ikke orket og søke for mye på feilen, er det at den går kun på 4 sylindrer på tomgang, men når en kjører så går den på alle 6 fra 2000 o/m...... nye plugger, coilene er sjekket, hjernen er sjekket.... men har du tid så finne du garantert raskt ut av det. Tak luka fungerer ikke pga. brent motor, den gammle åpnet jeg og så da at kullstiftene var vekke, så den må skaffes ny. Bilen har en bunk i høyre kanal, panser og pasasjer dør fremme er byttet, men ikke i helt samme farge, ellers så er det noen små bunker rundt om men ingenting brutalt. Den drypper litt olje fra bunnpannen, men ny bunnpannepakning følger med, grunnen til at dekslene rundt rattstammen og sparke plata er fjernet er pga at jeg har fjærnet en gammel alarm som ikke funket, de er nå satt på plass igjen.

Vis det er noe du lurer på så er det bare til og ta kontakt, dette er og bil til en billig peng og fikse opp.

15000,- men er også åpen for bud....

DSCF3097.jpg

DSCF3106.jpg

DSCF3112.jpg

DSCF3099.jpg

DSCF3091.jpg

DSCF3096.jpg

DSCF3094.jpg

DSCF3093.jpg

DSCF3098.jpg

DSCF3100.jpg

DSCF3101.jpg

DSCF3103.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...