Gå til innhold

bremser e39 520 it

miils
 Share

Anbefalte innlegg

Latterlig billig, men det er rimelig FAIL å oppgradere til bremseskiver som takler mer varme for så å putte på ELENDIGE Mintex klosser. Ikke engang tenk på å bruke de om du bruker bremsene litt hardt av og til.

Angående skivene så vet jeg ikke noe om de, men har flere kompiser som har brukt Biltema slissa skiver som fungerer veldig greit, altså det trenger ikke være dyrt for å duge. Ta en grundig googling på MTEC skiver å se hva folk syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig billig, men det er rimelig FAIL å oppgradere til bremseskiver som takler mer varme for så å putte på ELENDIGE Mintex klosser. Ikke engang tenk på å bruke de om du bruker bremsene litt hardt av og til.

Angående skivene så vet jeg ikke noe om de, men har flere kompiser som har brukt Biltema slissa skiver som fungerer veldig greit, altså det trenger ikke være dyrt for å duge. Ta en grundig googling på MTEC skiver å se hva folk syntes.

Litt oftopic, ser du skriver at du har flere kompiser som har brukt biltema slissa skiver.

Jeg har også noen liggende som jeg har tenkt å montere på min bil, spørsmålet mitt er.

Kan det stemme at slissene på biltema skivene går i motsatt retning av det som er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle slissede skiver har slissene feil vei hvis du monterer høyre skive på venstre side og vestre skive på høyre side :P

Nei nå må du skjerpe deg [-X:wave: eller skjønte du ikke helt spørsmålet mitt [-X:wave:

Viss skivene jeg har blir montert riktig etter merkingen på skivene ( høyre og venstre ) så vil slissene gå i motsatt retning av det som pleier å være normalt. Så jeg bare lurer på om det kan være en feilmerking fra biltema? Syns bare det virker litt rart å montere de motsatt #-o

Jeg vet at det finnes og jeg har sett biler med slissene på skivene som går motsatt av det som er normalt, og dette har hvert helt nye biler med dette originalt. Skal se om jeg finner bildene igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oftopic, ser du skriver at du har flere kompiser som har brukt biltema slissa skiver.

Jeg har også noen liggende som jeg har tenkt å montere på min bil, spørsmålet mitt er.

Kan det stemme at slissene på biltema skivene går i motsatt retning av det som er normalt?

Bilene det er snakk om er ikke akkurat vinterbiler, så er en stund siden jeg har kikka på det så husker ikke. Pleier å være oppgitt hvilken vei de skal stå. Har sett flere av begge typer, altså slisser som "angriper" og slisser som går andre veien. Hør med biltema om det ikke står oppgitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...