Bimmerhansen Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 ØK interiør til e39 sedan med faste bakseter. Helst sort, men også andre fine. Må være med dørlister osv, uten treverk
AlXz Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Har bra stoff interiør til e39 sedan i grønt stoff. Er varme i framstoler. Dessverre er det treverk lister som sitter på dørpaneler og slikt, men de er jo bare å bytte ut da
Bimmerhansen Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Har bra stoff interiør til e39 sedan i grønt stoff.Er varme i framstoler. Dessverre er det treverk lister som sitter på dørpaneler og slikt, men de er jo bare å bytte ut da så lenge det er grønt og med treverk er det nok dessverre ikke aktuelt.
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Jeg har sort intr, litt sliten føre stol, men eller ok. Tror jeg har alle deksla til dørene og alle sorte listene til dasj og dørene, om jeg finner alt i rotet da.
Bimmerhansen Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 ingen som har? Noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i?
bmw_rune Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 har ett komplett sort stoff intriør, recaro stoler foran..sølv lister rundt om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå