Conradnos Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei hei! Har en e34 som desverre fikk seg en liten smell i vinter, og jeg har bestemt meg for å selge bilen som delebil. Fronten er ganske knust, men jeg holder på å sjekke om motor osv er intakt. Ellers er resten bakover uskadet. Bilder kommer etter vert, er ikke så veldig flink med sånn forum. Bilen har rulla 180k. Er helt nye bak dempere og fjører. Så er det jo bare å komme med bud på forskjellige deler. Conrad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Har du sigarett-tenneren med kontakt, og ledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 jeg trenger venstre bak bærebru, hvor mye hadde du tenkt deg for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Kunne du ordnet bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 jeg trenger venstre bak bærebru, hvor mye hadde du tenkt deg for det? Koster ikke den 300,- på koed og er en slite del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 jeg trenger venstre bak bærebru, hvor mye hadde du tenkt deg for det? Koster ikke den 300,- på koed og er en slite del? ååå.. skal kjekke det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 jeg trenger venstre bak bærebru, hvor mye hadde du tenkt deg for det? Koster ikke den 300,- på koed og er en slite del? ååå.. skal kjekke det jeg på gs er det ca 8000kr :/ ser ut som jeg trenger en hel dele bil da as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå